در این آموزش، به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک کمپین پیامک انبوه تبلیغاتی راه‌اندازی کنید و از آن برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش خود استفاده کنید.

گام اول:
ابتدا یک کسب و کار برای خود تعریف کنید.
کسب و کار می‌تواند به صورت حقیقی یا حقوقی باشد. این کسب و کار به شما کمک می‌کند تا پیامک‌های ارسال شده به صورت دسته بندی شده تعریف شوند و برای حالت‌هایی که شما چند کمپین یا کسب و کار را مدیریت می‌کنید بسیار کمک می‌کند.

گام دوم:
بر روی ارسال سریع کلیک کنید و در صفحه ایجاد شده دسته بندی(های) شغلی مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید. دقت کنید که این دسته‌بندی‌ها به عنوان مخاطبین شما خواهند بود و حتما دقت کنید که مواردی رو انتخاب کنید که بیشتر جامعه هدف کمپین شما هستند.
و هم چنین شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید یا در صورتی که در لیست پیش فرض نبود اسم شهر مورد نظر خود را سرچ کنید.
در صورتی که لیست شهرها و دسته‌بندی‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید بر روی دکمه بعدی کلیک کنید
در صورتی که برای دسته بندی و شهر شما شماره‌ای ثبت نشده باشد به شما خطا داده می‌شود که در این حالت مجدد دسته بندی و شهر خود را بررسی کنید و در نهایت دکمه بعدی را کلیک کنید.  

گام سوم:
تعداد مخاطبان خود را انتخاب کنید.
در صورتی که بودجه شما محدود است یا برای تعداد خاصی مدنظر دارید که پیامک ارسال شود اینجا به راحتی می‌توانید تعیین کنید که برای چند نفر ارسال شود.

گام چهارم:
متن پیامک خود را وارد کنید و در صورتی که مبلغ محاسبه شده از موجودی شما کمتر باشد بر روی دکمه ارسال کلیک کنید.
دقت شود در صورتی که موجودی شما کافی نباشد به شما پیغام مناسب نشان داده می‌شود که در این حالت لطفا وارد کیف پول شده و مبلغ مورد نظر را شارژ نمایید.